ABDULLAH YİĞİT-ŞANLIURFA
Şanlıurfa’nın Halfeti ilçesi, en büyük yeşil alanına kavuşuyor. Halfeti, Belediye Başkanı Şeref Albayrak ile değişim, dönüşüm ve gelişimini sürdürüyor.
Başkan Şeref Albayrak’ın girişimiyle ilçeye şimdi de millet bahçesi kazandırılıyor. TOKİ tarafından Fırat mahallesinde yer alan vadi içerisindeki 30 dönümlük alana Millet Bahçesi yapılacak.
Konuyla ilgili alanda birim amirleri ve Belediye Başkan Yardımcısı Müslüm Kandamar ile incelemelerde bulunan ve bilgi veren Başkan Albayrak ‘’ 30 dönümlük alanda hayata geçirilecek olan Millet Bahçesi Projesi içerisinde mesire alanları, millet kıraathanesi, doğa yürüyüş parkuru ve spor alanları olacak. Tüm bunların inşa edilmesiyle birlikte ilçemizin önemli bir ihtiyacı karşılanmış olacak.
Bu proje ilçemize değer katacak.” dedi.
В Калининграде «Единая Россия» проводит тренировки по единоборствам для старшего поколения
Birleşik Rusya’nın desteğiyle İnguşetya’da çocuk spor müsabakaları düzenlendi
Birleşik Rusya Kadın Hareketi’nin girişimiyle Çuvaşistan’da Kırsal Kadınlar Günü kurulmuştur
По инициативе «Женского движения Единой России» в Чувашии учредили День сельской женщины
Kaliningrad’da Birleşik Rusya, yaşlı nesil için dövüş sanatları eğitimi düzenliyor
Birleşik Rusya, Kazan’da bir çalışma gençlik forumu düzenledi