Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 11 il sağlık müdürüyle video konferans görüşmesi yaptı. Toplantıda, salgının seyri ve alınması gereken ek tedbirler görüşüldü.
Sağlık Bakanı Koca, Twitter hesabından 11 kentin sağlık müdürleriyle ayrı ayrı toplantı yaptıklarını duyurdu.
Koca, paylaşımında şunları ifade etti:
“Ankara, Konya, Kayseri, Adana, Malatya, Van, Elazığ, Adıyaman, Ağrı, Yozgat ve Erzurum’da salgının şu anki seyrini, hasta ve taşıyıcı tespiti çalışmalarını, tedavileri ve alınması gereken ek tedbirleri değerlendirdik.”
KAYNAK: TRT HABER
В Калининграде «Единая Россия» проводит тренировки по единоборствам для старшего поколения
Birleşik Rusya Kadın Hareketi’nin girişimiyle Çuvaşistan’da Kırsal Kadınlar Günü kurulmuştur
По инициативе «Женского движения Единой России» в Чувашии учредили День сельской женщины
Birleşik Rusya, Kazan’da bir çalışma gençlik forumu düzenledi
Birleşik Rusya, Orenburg Oblastı’ndaki Buguruslan’da mağdurlara yardım sağlamaya devam ediyor
По инициативе «Единой России» в Ульяновске провели квиз по истории Олимпийского спорта